11. Amauri Carvalho

All diskusjon som er direkte knyttet til spillere eller trenere i Juventus Fc, skal tas i dette forumet.

Moderator: Moderator

Re: 11. Amauri Carvalho

Innlegg Tore » 31 Jul 2010 13:27

Personlig har jeg alltid likt Amauri, han gjorde jo et førsteintrykk uten like i kampen mot Mezzocorona, og videre utpå høsten forverret han ikke akkurat sin posisjon som en av mine favoritter på laget. Jeg vil si at det var skaden han fikk utpå vinteren som ødela for han. Etter det følte jeg at Amauri egentlig aldri kom helt inn i det igjen.
Som alle vet er jo duellstyrken inne i feltet som er hans ting, og etter at både Nedved og Marchionni forsvant forrige sommer, hadde jo vi kun 2 stykker som var kapable til å servere mannen med gode innlegg fra. Den ene grodde fast i benken, mens den andre slet med formen.

Nå har man endelig fått en trener som har et system som passer Amauri igjen, og om han fortsetter på samme sporet som han er inne på nå, kan dette bli spennende. :) Han har jo levert gode pre-seasoner før, uten å ha prestert på langt nær like godt når det virkelig gjelder.

Uansett, jeg har troa på at Del Neri kan få ut det som bor i Amauri, og jeg gleder meg som en unge til seriestart! :D

:juve:
-Juventus per sempre-
Brukerens avatar
Tore
Medlem

Favorittspiller: Giovinco

Innlegg Antonio Conte » 01 Aug 2010 06:40

Dere to på forrige side; hør hva jeg sier da.

Jeg hevder Amauri har blitt raskere og mer bevegelig under Del Neri. Det handler ikke bare om å gi "jernet", men også om å forstå hvor og når man skal løpe. Ikke gidd å spekulær i hva jeg tror og synes om Amauri. Det eneste jeg sier er at han ser raskere og mer bevegelig ut nå.
La Furia Cieca: Uno Dei Grandi Calciatore Di Tutti I Tempi!
Brukerens avatar
Antonio Conte
Il Capo dei Capi!

Favorittspiller: Camoranesi & Conte

Innlegg Birindelli » 01 Aug 2010 13:57

Selg han!
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli
Brukerens avatar
Birindelli
Capo

Innlegg Claudio Marchisio » 01 Aug 2010 23:15

Bilde
-Jeg skal ingen steder

Skrevet av Simen, 01/08/2010
Etter en mildt sagt svak sesong – i likhet med de fleste andre riktignok – var Amauri blant spillerne supporterne helst ville se solgt i sommer. Etter en god pre-season ser det dog ut til at brasilianeren blir værende til tross interesse fra Real Madrid.

Les hele
David Trezeguet - etterna leggenda <3
Brukerens avatar
Claudio Marchisio
Il Gladiatore

Favorittspiller: Marchisio

Innlegg Birindelli » 01 Aug 2010 23:25

Amauri er som en pinlig dårlig variant av danskenes Nicklas Bendtner. I tillegg er han åtte år eldre. Herregud.
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli
Brukerens avatar
Birindelli
Capo

Innlegg juventuz_fc » 02 Aug 2010 09:43

Så hvorfor vil Morinho ha han? Hva ser han i Amauri som du ikke klarer å se. Hva klarer han som sitter i Madrid, er sjef for et av de mektigste lagene i hele verden, han som nettop tok det treble, innkludert champions league å se i han som du i Bergen ikke klarer å se? :hmm:
Platini once said: Wearing The Juventus shirt makes me feel like a Knight in shining armor, only Turins greats can wear this great armor.
Brukerens avatar
juventuz_fc
Medlem

Favorittspiller: Chiellini Buffon

Innlegg Birindelli » 02 Aug 2010 15:30

Sikkert det samme Secco så i han da han hentet han.

Det beste laget består ikke av de beste 11 spillerne. Man må ha de riktige typene i de riktige rollene, jeg mener Amauri er helt feil på alle måter i den rollen han har i Juventus. Hva Mourinho vil bruke han til er fullstendig irrelevant for meg.

- Alessandro Birindelli
Brukerens avatar
Birindelli
Capo

Innlegg juventuz_fc » 02 Aug 2010 16:00

Så hvem vil du ha i steden for Amauri da? Tror no Iquinta og Trezeguet må gå før Amauri må gå. Greit Trezeguet gjør det bra nå, men hvor lenge varer det? Iaquinta gjør ikke annet enn å være skadet.
Platini once said: Wearing The Juventus shirt makes me feel like a Knight in shining armor, only Turins greats can wear this great armor.
Brukerens avatar
juventuz_fc
Medlem

Innlegg Birindelli » 02 Aug 2010 16:26

Jeg ville brukt Iaquinta som førstevalg i stedet for reserve i Amauris første sesong, jeg ville benyttet meg av muligheten til å hente tilbake Miccoli i 2007 og jeg ville hatt Giovinco som alternativ som spiss.

I tillegg ville jeg muligens brukt noe på å erstatte Trezeguet som måljeger. Det er forhåpentligvis ikke det Secco forsøkte på da han hentet Amauri. En klubb som har David Trezeguet, Alessandro Del Piero og Vincenzo Iaquinta, tre verdensmestere, som spisser skal ikke bruke nærmere 200 millioner på en spiss som aldri har gjort mange mål og som er like gammel som Iaquinta.

- Alessandro Birindelli
Brukerens avatar
Birindelli
Capo

Innlegg Mageplask » 02 Aug 2010 16:49

Kan vi være litt mer objektive ang Amauri? I en perfekt verden ville jo selvsagt Juve vært akkurat det vi alle ønsker. Men nå har vi Amauri. Greit nok han var håpløs ifjor. Men nå har Amauri gått ut i media og sagt at han skal bevise at han er verdig Juve drakta og han har tydelig vist at han har målteft mot Shamrock.

Amauri: Prove everybody wrong!
"Man skal ikke plage andre,man skal være grei og snill,og for øvrig kan man gjøre hva man vil"

PS3-konto: C_Marchisio
Brukerens avatar
Mageplask
A famigghia

Favorittspiller: R.Baggio & Marchisio

Innlegg juventuz_fc » 02 Aug 2010 16:52

Miccoli hadde vært en drøm å hente inn. Men er umulig siden han hater oss litt vel mye. Amauri får nå sin siste sesong på å vise at han er verdt drakta han bærer. Til januar så får vi se hvordan det går. Går det dårlig med spissene våres så tror jeg vi henter en da.
Brukerens avatar
juventuz_fc
Medlem

Innlegg Birindelli » 02 Aug 2010 19:45

Det var helst Moggi og Moggi jr. han ikke var så tilhenger av? Mener å huske at han (og Maresca) uttalte at de godt kunne tenke seg å returnere til Juve etter Calciopoli og opprykket.

- Alessandro Birindelli
Brukerens avatar
Birindelli
Capo

Innlegg Buffon » 02 Aug 2010 20:38

Jeg sier behold han og la han bevise hva som bor i han.
Buffon
Medlem

Favorittspiller: Del Piero, Tacchinardi

Innlegg li-1 » 02 Aug 2010 20:41

Birindelli skrev:Det var helst Moggi og Moggi jr. han ikke var så tilhenger av? Mener å huske at han (og Maresca) uttalte at de godt kunne tenke seg å returnere til Juve etter Calciopoli og opprykket.

Flotte folk. "Vil tilbake etter opprykk".
«When we first played in the Champions League they, Juventus, were the top team, they were who we were aspiring to be like.»
- Ryan Giggs, Manchester United
Brukerens avatar
li-1
A famigghia

Favorittspiller: Del Piero

Innlegg Birindelli » 02 Aug 2010 20:53

Nå var det jo snakk om å returnere etter at Moggi ble kastet ut da, men ser poenget ditt angående Miccoli. Maresca er det ikke lov å betvile.

- Alessandro Birindelli
Brukerens avatar
Birindelli
Capo

Innlegg Antonio Conte » 02 Aug 2010 23:52

Så lenge agent Moggi Jr. ikke er innblandet fortsatt burde det vel kanskje gå bra for de fleste. Er ikke alt med Moggi som var rosenrødt, uansett hvor mye man lengter tilbake til gyldne tider...

Miccoli har jeg lite lyst på i Juve. 19 mål i fjor var imponerende, men det er noe annet å prestere i Palermo enn i Juve. I Serie A anno 2009-10 er Palermo et bedre lag på papiret. Det forventes uansett mer i Juve, og Miccoli virker å ha funnet sin plass i en typisk middelhavsfarer.
La Furia Cieca: Uno Dei Grandi Calciatore Di Tutti I Tempi!
Brukerens avatar
Antonio Conte
Il Capo dei Capi!

Favorittspiller: Camoranesi & Conte

Innlegg Melo » 07 Aug 2010 16:48

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/au4YwyPojGM&amp;hl=nb_NO&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/au4YwyPojGM&amp;hl=nb_NO&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

Kanskje Amauri bør erstatte Buffon :whistle:
Sist endret av Claudio Marchisio den 07 Aug 2010 16:54, endret 1 gang
Begrunnelse: Fikset embed.
Melo
Medlem

Favorittspiller: Felipe Melo og Del Piero

Innlegg veglia19 » 22 Aug 2010 01:51

Leste spillerprofilene til noen spillere her på siden og leste dette om Amauri:

Internasjonalt:
Amauri er som nevnt tidligere i teksten brasiliansk, men han har aldri spilt for landslaget. Ettersom han har bodd mer enn 5 år i Italia, har han nå fått seg italiensk statsborgerskap, som igjen åpner mulighetene for at han kan spille for Azzurri. Dette var av betydning for lenge siden. Nå er det ingen fare for at Amauri skal være aktuell for verken Italia eller Brasil.

Kanskje det skal forandres til en kamp for Italia? :P
My dream is: to raise the World Championship, someday, somehow, wearing the Italian National Football Team shirt, and to win the Champions League playing in Juventus F.C. - Giorgio Chiellini
Brukerens avatar
veglia19
Medlem

Favorittspiller: Chiellini

Innlegg MomoSissoko » 22 Aug 2010 09:21

Skal gå igjennom og oppdatere mange av profilene. :)
Michel Platini
«I began by playing for the biggest club in the Lorraine region, went on to the biggest club in France and ended up with the biggest in the world.»
Brukerens avatar
MomoSissoko
Il Mediano

Favorittspiller: Sissoko & Chiellini

Innlegg Claudio Marchisio » 27 Aug 2010 15:11

Amauri må hvile 25 dager etter skaden han pådro seg i går. And we're off...
David Trezeguet - etterna leggenda <3
Brukerens avatar
Claudio Marchisio
Il Gladiatore

Favorittspiller: Marchisio

ForrigeNeste

Gå til Spillere og ledere

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest