Tippeliga 2010

Champions League, UEFA Cup, Premier League, Primera La Liga eller Tippeligaen. Alt om fotball med unntak av Italiensk Fotball diskuteres her.

Re: Tippeliga 2010

Innlegg Christer » 11 Feb 2010 23:57

Stabæk har offisielt signert Diogo på lån og Bjarni Olafur Eiriksson på en treårskontrakt. Forøvrig har Hønefoss sikret seg Steve Clark som er keeper, så det blir nok ikke noe Myhre i Hønefoss med det første... :P
En lagkamerat sa jeg ikke ville kle drakten, og jeg kan ikke se meg selv i en slik drakt heller.
-Pavel Nedved om hvorfor han ikke dro til Inter.
He is the greatest player I have ever played against. He twisted me incredibly!
-Gary neville om Del Piero
Brukerens avatar
Christer
Medlem

Favorittspiller: Nedved og Iaquinta

Innlegg BuffonElsker » 12 Feb 2010 21:10

Ganske ironisk at Hønefoss har signert Steve Clark. Han leggjer ut videoar på Youtube om keepertrening, ol. noko eg, som keeper, drar nytte av. :happy:
Quando guardo dentro il mio cuore, vedo un logo Juventus.

Vinci per noi, magica Juve!
Brukerens avatar
BuffonElsker
Offisiell Spåmann!

Bosted: Universet / Mjølkevegen / Solsystemet / Jorda / Norge / Nordfjordeid
Favorittspiller: Buffon

Innlegg Birindelli » 13 Feb 2010 00:31

Thomas Myhre skal visstnok ha lekt seg med horer og kokain. Derfor ble han kastet ut at Viking.
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli
Brukerens avatar
Birindelli
Capo

Innlegg Dellajuve » 19 Feb 2010 14:01

Det var vel på tide at Myhre forsvant fra Norsk toppfotball uansett!
“What do the other kids at school say when you tell them you support Juventus?”
-“They think I’m mad.”
Brukerens avatar
Dellajuve

Favorittspiller: Del Piero

Innlegg Tore » 19 Feb 2010 16:55

Lillestrøm har skaffet seg Elyounoussi på lån ser jeg. Smart å få han tilbake i steden for å se han rotne bort i Nederland.
-Juventus per sempre-
Brukerens avatar
Tore
Medlem

Favorittspiller: Giovinco

Innlegg Mageplask » 22 Feb 2010 17:43

Registrerer at SønderjyskE-keeperen er en av de 4 store. (jfr treningskamp SønderjyskE-Brann)
"Man skal ikke plage andre,man skal være grei og snill,og for øvrig kan man gjøre hva man vil"

PS3-konto: C_Marchisio
Brukerens avatar
Mageplask
A famigghia

Favorittspiller: R.Baggio & Marchisio

Innlegg Mageplask » 24 Feb 2010 09:41

Alle overganger oppdatert per 23.02
"Man skal ikke plage andre,man skal være grei og snill,og for øvrig kan man gjøre hva man vil"

Brukerens avatar
Mageplask
A famigghia

Innlegg Claudio Marchisio » 10 Mar 2010 17:33

Da har TV2 kjørt igang managerkonkurranse igjen, og jeg har opprettet en fanliga for Juventus Norge.

Navn: Juventus Norge
Passord: juvenorge

Håper alle sammen plukker sine tolv disipler og sender laget til denne ekstremt gjeve konkurransen! :)

http://www.minfotball.no/minfotball/tippeligamanager/
David Trezeguet - etterna leggenda <3
Brukerens avatar
Claudio Marchisio
Il Gladiatore

Favorittspiller: Marchisio

Innlegg MomoSissoko » 10 Mar 2010 18:36

I am in. Team: Calcio :)
Michel Platini
«I began by playing for the biggest club in the Lorraine region, went on to the biggest club in France and ended up with the biggest in the world.»
Brukerens avatar
MomoSissoko
Il Mediano

Favorittspiller: Sissoko & Chiellini

Innlegg Christer » 10 Mar 2010 20:03

Jeg er med, "The gymsocks" er lagnavnet.
En lagkamerat sa jeg ikke ville kle drakten, og jeg kan ikke se meg selv i en slik drakt heller.
-Pavel Nedved om hvorfor han ikke dro til Inter.
He is the greatest player I have ever played against. He twisted me incredibly!
-Gary neville om Del Piero
Brukerens avatar
Christer
Medlem

Favorittspiller: Nedved og Iaquinta

Innlegg Mageplask » 10 Mar 2010 20:04

Kjempebra tiltak! Lagnavnet er The Creed her.

Brukerens avatar
Mageplask
A famigghia

Innlegg Camo » 11 Mar 2010 01:03

La Signora Omicidi :happy:
Forza Juve!
Brukerens avatar
Camo
Medlem

Favorittspiller: Camoranesi

Innlegg Dellajuve » 24 Mar 2010 22:18

Jeg la mitt uskyldige skue over på tabellen vår i Tippeligamanager på Tv2 sporten.

Ettersom jeg anser meg som en ydmyk og jordnær( :xx: ) person skal jeg ikke si annet enn at det ser bra ut etter 2 runder! :D
“What do the other kids at school say when you tell them you support Juventus?”
-“They think I’m mad.”
Brukerens avatar
Dellajuve

Innlegg Tore » 29 Mar 2010 20:56

Sitter å ser Brann-Sandefjord her nå. Mjelde scorer for Brann etter 60 min. før Sandefjord snur kampen på 15 min. Etter 84 min utligner innbytter Guastavino, og på overtid setter han 3-2!

Underholdende andre omgang fra nøytral synsvinkel. :)
-Juventus per sempre-
Brukerens avatar
Tore
Medlem

Favorittspiller: Giovinco

Innlegg Birindelli » 29 Mar 2010 23:31

Heia Brann :)
"Senza dubbio contano di più una ventina di partite nella Juve che un posto da titolare fisso in una squadra minore."

- Alessandro Birindelli
Brukerens avatar
Birindelli
Capo

Innlegg Mageplask » 30 Mar 2010 15:05

Feirer mitt 1000 innlegg med å si meg enig med Sverre: Heia Brann! Og påpeke at Eirik Bakke må finne seg annet å gjøre på.

Brukerens avatar
Mageplask
A famigghia

Innlegg BuffonElsker » 30 Mar 2010 16:04

Dei fleste i Brann bør finne seg noko anna å gjere på. Dei signerte ei ny 4års kontrakt med ein mann som er heilt elendig, sliter spelemessig kamp etter kamp, solgte ein av dei beste midtstopparane i Tippeligaen til eit nyopprykka lag, var nesten heilt inaktiv i overgangsvindauget.

På papiret skal Brann ha eit godt lag, men det ser jo ut som om dei er eit usamspelt smågutelag. Dei har jo ikkje noko plan angrepsmessig - der dei for øvrig satsar alt på spelerar som Huseklepp, Guastavino og Erik Mjelde skal gjere jobben.

Håkon Opdal - Ein av få Brannspelerar som held bra nivå.
Birkir Sævarsson - Gått ut på dato. Elendig.
Cato Guntveit - Trufast Brannspelar, som har spelt på Brann lenge. Men, han har gått ut på dato.
Hassan El Fakiri - Elendig. Han var god for nokre år sidan, då han spelte i Monaco. No er han gått ut på dato.
O. Bjarnason - Ein god stoppar med god luftstyrke. Spelte godt med Sigurdson.
Bjørnar Holmvik - Venstrebacken.. Brukt meir tid foran speilet enn på fotballbana?
Rodolph Austin - Brann's svar på Felipe Melo. Han taklar hemningsløyst, pådrar seg ofte rødt kort. Tommel ned.
Erik Mjelde - Sonen til ein tidlegare Branntrenar og Brannspelar. Kan han bli like god i rødtrøya som faren var? Han hadde ein god sesong i Sandefjord, tida vil vise viss han floppar eller ikkje.
Gylfi Einarsson - Liker ikkje fyren. Greit han jobbar mykje, men kan han i det heile spele fotball?
Jan Gunnar Solli - Jobbar bra, trøkk i skuddet, god uthaldanheit. Ein av dei betre.
Petter V. Moen - God frispark- og innleggsfot. Bra teknikk.
Tijan Jaiteh - Lovandes midtbanespelar. Liker fyren. God defensivt, jobbar godt, god teknisk, bra kondis.
Eirik Bakke - Slenger med leppa, enormt temperement(lik Austin). Liker ikkje fyren. Viss eg må plukke ut kva han er god på, so må det bli det defensive. Han kjem frå Sogndal, synd ingen forstår kva han sei når han sleng med leppa.
Erik Huseklepp - Fantastisk spelar. Scorer mål, gode driblingar, god teknikk. Når han forlét Brann slit dei.
David Nielsen - Uryddig spelar som er stor i munnen han òg. Bra luftstyrke, elendig med ball i beina.
(Fullt klar over at det er fleire spelerar som er på Brann, men det er uvesentlig å sei noko om dei når dei ikkje får spele)

Brann har ein del rappkjefta spelerar, og gjennomsnittsnivået til spelerane er lavt. Dei har nokon gode spelerar, men altfor mange som er klart dårlegare. Dei må kjøpe to gode spelerar, ein stoppar og ein back. Kanskje ein sentral midtbanespelar som har offensive kvalitetar òg. Men so kjem spørsmålet om økonomien til Brann er god nok. Dei har ingen god økonomi, dei måtte blant anna selje nokre spelerar for å halde økonomien i sjakk - og fleire blir det. Dei har ein god trenar, som er sikkert mykje meir nervøs enn kva han skal ha det til.

Nei, uff. Brann har rakna i stykke - i likhet med Juve, trist å sjå på.
Quando guardo dentro il mio cuore, vedo un logo Juventus.

Vinci per noi, magica Juve!
Brukerens avatar
BuffonElsker
Offisiell Spåmann!

Bosted: Universet / Mjølkevegen / Solsystemet / Jorda / Norge / Nordfjordeid
Favorittspiller: Buffon

Innlegg Mageplask » 30 Mar 2010 16:54

Litt uenig.
-Har ikke sett Nielsen kjeftet på ei flue siden han kom til Brann, ikkje har han fåt spille noe særlig heller..Spørrende spør du meg.
-Vaagan Moen er vanvittig ujevn i prestasjoner! Ikke i nærheten av gullnivået fra 07.
-Olafur må også finne seg annet å gjøre på. Neste gang brann spiller kamp, merk deg hvor mange langpasninger han sender. I hut og pine. Og det på Norges beste hodespillere : Guastavino og Huseklepp.Taktisk invalid.
-Bakke gir ballen bort hele veien. Media sin skyld det forøvrig,men: folk må slutte å unnskylde hans taklingsmønster, med grunnen at han har spilt i England. Når var det? i 1962?
-Jaiteh har hatt en elendig start på sesongen. Satt på benken hele kampen mot SIF.
-Holmvik har, etter min mening, en av norges beste inleggsfot. Han er hvertfall bedre på venstre enn Birkir.
-Birkir er en av norges raskeste, og det er ikkje hans feil at han er "elendig". Han har jo spilt venstreback i hele fjor nesten.
-Solli varierer i likhet med Vaagan Moen..Spilte en rævva kamp mot Viking, like greit han er ute med skade.

Brukerens avatar
Mageplask
A famigghia

Innlegg Delpiero107 » 30 Mar 2010 17:14

Steinar Nilsen klager på å få for få midler på transfermarkedet, men han har brukt nest mest i Tippeligaen siden han kom.. :?

En veldig usympatisk kar, mener nå jeg. Har aldri likt Nilsen. Liker Brann men ikke den sjølgode nordlendingen.
Juve - La vita mia
Brukerens avatar
Delpiero107
Medlem

Innlegg Juveps » 30 Mar 2010 17:20

BuffonElsker skrev:Cato Guntveit - Trufast Brannspelar, som har spelt på Brann lenge. Men, han har gått ut på dato.

Har Guntveit noensinne vært på dato? :P Han er jo bare stallfyll, har ikke vært noe særlig god så lenge jeg har fulgt med hvertfall.
Brukerens avatar
Juveps
Medlem

Favorittspiller: Chiellini

ForrigeNeste

Gå til Internasjonal Fotball

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest