Skrevet av Morten Asplin Gauslaa, 02/08/2010 Beppe Marotta setter seg i dag på flyet til henholdsvis Hamburg og Moskva for å forhandle med HSV og CSKA Moskva om venstrebacken Dennis Aogo og høyrekant Milos Krasic fremtid.
Hva tror dere. Trenger vi Krasic, og er Aogo god nok?
Michel Platini «I began by playing for the biggest club in the Lorraine region, went on to the biggest club in France and ended up with the biggest in the world.»
Jeg lurer på hvem som kommer til å bli brukt som venstre ving av disse, da ingen av dem er utpregede venstrevinger. Aogo har jeg dessverre sett for lite av til å ha noen formening om. Er positivt innstilt til en ny venstreback hvert fall. Om vi trenger Krasic er jeg usikker på, men tror han er vassere enn Martinez og de andre.
Pepe spilte venstreving i VM. Lanzafame har vel bare spilt venstre så langt, så da har vi de to (og muuuuligens) Giovinco på venstre og Krasic og Martinez (og muuuligens) Camoranesi på høyre. I teorien burde vel samtlige vinger kunne klare å spille på begge sidene og, er mer et spørsmål om hvem av de som er mest fleksible.
Michel Platini «I began by playing for the biggest club in the Lorraine region, went on to the biggest club in France and ended up with the biggest in the world.»
De bruker vel en mal til artiklene, og uten at jeg er sikker på hvordan de har løst det, så ville det, slik jeg ville ha løst det, være unødvendig stress å endre skrevet av til oversatt av. Er det så farlig uansett?
Poenget er at skribentene i JuveNorge gir oss nyheter på norsk, og vi er takknemlige.
Juventino10 skrev:Artiklen er vel ikke skrevet men oversatt?
Artiklene publiseres gjennom en mal via publiseringssystemet Textpattern. Alt er automatisert bortsett fra det helt rene innholdet i artiklene, samt det å legge til bilder. Greit nok at vi muligens burde bli flinkere på kildehenvisninger, men dette er ildsjeler og ikke ansatte skribenter med noen form for utdanning.
Tilbake til temaet.
La Furia Cieca:Uno Dei Grandi Calciatore Di Tutti I Tempi!
De må være italienske. Så lenge de er det har det ikke noe å si at de er drit
«When we first played in the Champions League they, Juventus, were the top team, they were who we were aspiring to be like.» - Ryan Giggs, Manchester United
Bare tull å skylde på Brasilianerne, det kunne skjedd hvem som helst.
Forresten, agenten til Krasic nekter at Marotta er i Moskva, men Italienske medier fortsetter å pushe ryktene. Poulsen ryktes til L'pool, selv om agenten nekter.
Skal være litt knallhard og si at det var ikke dere jeg spurte. Mye tull som skrives i retning Biri her nå..Greit nok han kan hisse på seg noen, men vi må være voksne nok til å være objektive i det vi skriver.
"Man skal ikke plage andre,man skal være grei og snill,og for øvrig kan man gjøre hva man vil"