BuffonElsker skrev:Som sagt, Christer, eg er spesiell.
Yes, my boy. You're are special!
Kjører du liten gul buss til skolen?

BuffonElsker skrev:Som sagt, Christer, eg er spesiell.

veglia19 skrev:Birindelli
Vet at de er på lån med oppsjon på kjøp og om vi benytter oss av oppsjonen er Pepe og Motta alikavel billigere enn Martinez som jeg synst er rart. Selv mener jeg at Pepe og Motta er bedre enn Martinez per dags dato men vi må vel bare vente til sesongen begynner før vi får svar på hvem som gjør det best.
Birindelli skrev:Dersom man kjøper Motta og Pepe vil de koste henholdsvis €5 og €10 millioner. Med tanke på deres prestasjoner i italiensk fotball er det ingenting som tyder på at de skulle være noe dyrere enn Martínez. Sistnevnte kostet det Diego burde kostet.

Men hadde ikkje Motta to landskamper under sommer ol 2008?veglia19 skrev:Så du mener mener at en spiller som ikke får være med på landslaget til uruguay er mer verdt enn en spiller som er på det italienske landslaget?
delpiero91 skrev:Helt enig i at Pepe og Motta bør koste mer enn Martinez til sammen. Pepe har hatt et par gode sesonger i Udinese og spiller på landslaget. Motta spiller vel på u21 og har a landskamper og er en meget lovende back. Martinez har eg før denne sesongen her aldri hørt, og sjølv om han har hatt en god sesong så bør ikkje prisen hans være over 100 millioner. Han var kanskje for god for Catania, men for dårlig for juve! Og at du birindelli mener at Diego burde ha kosta det samme som han er eg helt uenig i. Diego er så mye mye bedre. Det er min mening![]()
Birindelli skrev:Det eneste relevante sammenligningsgrunnlaget man har for å sette Diego og Martínez opp mot hverandre er Serie A-sesongen 2009/10. Der er uruguayaneren overlegent best.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest